Pazar, Ocak 04, 2015 By: Oku Arz

Süleyman Mührü


RAHMAN VE RAHİM ALLAH ADI İLE

Kavuşmak istersen Süleyman hazinesine,bas o mührü ömrüne...

Esirgemediğim ve bağışlamadığım nefsim
Bırakmadım,bırakamadım...duman altında çiğerlerim
Katran karası
Nefes alamıyor,alamadıkça boğuluyor..boğuldukça fırtına esiyor,öfke...
Bir nefes daha...daha derin olsa  açılır mı?
Ellerime hakim değilim,yüreğim çoktan kör...

Esirgemediğim ve bağışlamadığım nefsim
Duman altında evim...
Karabasan çökmüş üzerine...
Emanetlerim yangınlar içinde

Esirgemediğim ve bağışlamadığım nefsim
üfledi Arzı aleme
Hakim değilim,hiç olamadım,esirgemediğim,bağışlamadığım nefsim.
Tutmadım ,tutunamadım
Nefesimi çoğalttıkça azalttım.

Süleyman'ın mührünü bildin mi?
Rahman ve Rahim Allah adı ile
Esirgeyen ve bağışlayan Allah'ın adı ile

Sebe melikesi kendi geldi o merhamet eline
Bildi esirgeyen ve bağışlayan eli!
Hem kendi içindekilerine hem de dışındakilerine..
Hal bu ki krallar malik olmak istedikleri yerleri istedikleri gibi zapt eder,oradakileri asla esirgemez ve de bağışlamaz.

Esirgeyen ve bağışlayan bir el ne de güzel bir el..
Karıncalar ona yol vermedi mi?
Çözmek istersen o dili
Karıncaya sor söyler merhameti

Rahman ve Rahim Allah'ın adı ile 
dokumuş her yürek,her ev,her toplum Nur'a kapı açar..
Nur iner üzerine,yüreğine

Kavuşmak istersen Süleyman'ın hazinesine
Dokun,doku esirgeyen bağışlayan Allah adı ile
Bas o mührü ömrüne...
                                       ikraela
                                   instagram @ikraela



0 yorum:

Yorum Gönder