Çarşamba, Temmuz 12, 2017 By: Oku Arz

Yüzümüz birbirimize rahmet



Yüzlerimiz birbirimize rahmet olarak yaratılmıştır,kendine merhameti yazan Rahman Rahîm'den!
Ben kendi yüzüm ile günde bir kaç an bir ayna vesilesi ile muhatap olurum.
Siz de öyle...kendini yeni fark eden ergen aynalardan kopmaz.
En çok ailemizin yüzü ile karşı karşıya kalırız.Sofralarda,çay başında,odadan çıkarken,eve dönüşte,evden çıkarken,uyuyan bebeğimizin yüzü Rabbimizin Ehad, Samed esmasından şule ile meleklerin tebessümünü verir adeta ruhumuza...
Bir yüze muhtaç olarak yaratılsaydık mesela,ne kadar saçma işler yapardık. Estetik dünyası şahit buna!
Yüzünü kaza ile kaybeden kardeşlerimizin acı dolu çilesi,yüzümüze yüzümüze vurur,bir yüze ne kadar az şükrettiğimizi!

Estağfirullah el Azim.
Bana bakan her yüz bana rahmet...Size de rahmet...
Her bir kar tanesi gibi nakış nakış suretimiz rahmet birbirimize...
Ve sorumluyum o rahmet olarak yaratılan yüzümden!Ona hileli hiçbir bakış kondurmamalıyım,tertemiz tutabilmeliyim,bana bakan bende O Allah'ın Aziz Kerim Rahman Rahîm Vedûd Ğafur isimlerinden bir şule görebilmeli.
Aslında ben içimi ve dışımı temiz tuttukça o isimler zaten mühür tam alnın secde yerinde...
"Elhamdullilahir rabbil alemin"
@ikraela


(Fotoğrafda ki bebekler sıra ile ablam,ben ve dayım oğlu :) )







0 yorum:

Yorum Gönder